לקהל לקוחותינו שלום רב,
ראש השנה תשפ"ב – אנו סגורים.
עמכם הסליחה.
איפה נקודות האיסוף העצמי ברחבי הארץ?
מודיעין (אסתר המלכה 26- ביה"ס שבטי ישראל)
טופס הזמנה להדפסה
בכדי לקבל טופס הזמנה להדפסה, ניתן לשלוח לנו בקשה למייל (catering@lavi.co.il) ולקבלו במייל חוזר בעז"ה.
מהם זמני האיסוף העצמי מנקודות האיסוף?
אנו נפרסם באתר וגם נעדכן אתכם אישית לגבי שעות האיסוף מהנקודות, כמה ימים לפני המועד בעז"ה.
מנקודת האיסוף בלביא, ניתן לאסוף גם ביום שישי, 18/9, ערב החג.
מהן אפשרויות התשלום?
בכרטיס אשראי באתר, בתשלום אחד או בתשלומים באשראי טלפוני.
(במקרים חריגים, בתיאום איתנו, ניתן לשלוח צ'ק מזומן בדואר או למסור לשליח צ'ק מזומן / כסף מזומן).
לאן אתם עושים משלוחים?
אנו עושים משלוחים בכל אזור הצפון.
כמה עולה משלוח?
ברגע שמזינים בדף ההזמנות את הכתובת למשלוח, המערכת מחשבת אוטומטית את עלות המשלוח.
שעות פתיחת חנות האוכל המוכן לראש השנה –
יום שישי, ערב חג ראש השנה, 18/9, 8:00-12:00.
אם ברצוני להוריד או להוסיף מוצר בהזמנה, איך אעשה את זה?
אנא פנה אלינו במייל עם פרטי הזמנתך ומה ברצונך להוריד/להוסיף – catering@lavi.co.il
איך אני יכול לחשב כמויות לסעודה?
בשרים ודגים – כל לחיצה היא 4 מנות (מומלץ לקחת קצת רזרבות למי שירצה עוד..)
צמחוני – כל לחיצה היא מנה (חוץ מהפריטים שמגיעים בתבנית אינגליש קייק)
סלטים – קופסה אחת בנפח של ליטר מספיקה לכ-4 אנשים לסעודה, כך שעבור 20 סועדים צריך 5 קופסאות סה"כ מכלל הסלטים.
תוספות וירק חם – קופסה אחת בנפח של ליטר מספיקה לכ-3 אנשים לסעודה, כך שעבור 20 איש צריך 6-7 קופסאות סה"כ מכלל התוספות והירק החם.
עוגת פאי / עוגת מוס – עוגה אחת מספיקה בערך לכ- 10-12 אנשים.
איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?
בסיום ההזמנה תועבר למסך בו יהיה כתוב שהזמנתך התקבלה בהצלחה.
בנוסף, ישלח אליך מייל עם פרטי הזמנתך ובמקביל גם ישלח אליך sms לפלאפון המאשר שהזמנתך התקבלה, עם קישור לצפייה בהזמנתך.
התוספות והירקות החמים הם פרווה או בחזקת בשרי?
כל התוספות והירק החם בחזקת בשרי כי הם מתבשלים בתנור בשרי.
איזה מנות טבעוניות יש?
כרוב ממולא עדשים וירקות.
האם יש אפשרות להזמין בכשרות מהודרת יותר?
אין אפשרות. עמכם הסליחה.
מה קוטר עוגות הפאי / עוגות המוס?
עוגות פאי – קוטר 26 ס"מ
עוגות מוס – קוטר 24 ס"מ
באילו כלים מגיע האוכל?
כל האוכל מגיע בכלי פלסטיק קשיחים בכדי לשמור על סדר וארגון נח (וכדי שלא ישפכו דברים).
אפשר לראות בתמונה איך האוכל מגיע?
אשמח לדבר עם המשגיח הראשי, מה מספר הפלאפון שלו?
הרב יעקב חיון – 0503231174
יש לכם הוראות חימום לאוכל?
האם האוכל מגיע מקורר או קפוא?
האוכל מגיע מקורר.
איזה אוכל אפשר להקפיא?
כל סוגי הבשרים, העופות, הדגים, המנות הצמחוניות וקינוחים.
פחמימות, ירק חם וסלטים לא מומלץ להקפיא.
באילו מנות יש סוכר?
פטריות בטריאקי, וולדורף, חצילים בתחמיץ, מטבוחה, מקלוני גזר, סלק, חציל בצ'ילי, בטטה בצ'ילי, צימעס, גפילטעפיש, שוקיות, מיני פרגית, עוף סיני, גלילת פרגית ובכל מוצרי הקונדיטוריה.
במה יש אגוזים/שקדים/בוטנים וכו’?
במוצרים הטבעוניים/צמחוניים, בפרגית הממולאת ובחלק מהסלטים יש שמן אגוזים.
אנו לא לוקחים אחריות כי יש במטבח באופן כללי שקדים ואגוזים למיניהם.
יש סכום מינימום להזמנה?
מינימום להזמנה – 500 שקל.
מהם נהלי העבודה במטבח בהתמודדות עם הקורונה?
אנו מקפידים במטבח על סטריליות וניקיון, ועובדים לפי ההנחיות המחמירות של ה'תו הסגול'.
מדיניות ביטול הזמנות - החזר כספי
עד יום שני – 7/9, ניתן לבטל את ההזמנה ולקבל החזר כספי מלא. לאחר מכן ייגבה חצי מסכום ההזמנה.
במידה ויוצאות הנחיות חדשות של משרד הבריאות שאינן מאפשרות להוציא לפועל את הקייטרינג לראש השנה, מה היא מדיניות ההחזרים?
במידה ותצא הנחייה שלא ניתן להוציא לפועל את הקייטרינג לראש השנה – יוחזר הכסף במלואו.
מה קורה במידה ונכנסים לסגר עקב נגיף הקורונה?
במידה ויהיה סגר, מי שיוכל לאסוף את הזמנתו מנקודת האיסוף שבעירו, יאסוף אותה כמתוכנן.
אלו שגרים מחוץ לעיר ולא יורשו להגיע, יקבלו את הזמנתם במשלוח עד הבית בתוספת תשלום או באמצעות מונית שיזמינו בעצמם.